
Posle novog modela A4/A5,
Audi je ove godine osvežio i najmanjeg člana svoje porodice. Kao što je to običaj kod redizajna, A3 je dobio na dužini (+25 mm), a najveće promene na karoseriji su uočljive na odbojnicima, maski hladnjaka motora i na prednjim svetlima koja, u skladu sa novim standardima nemačke fabrike, imaju i LED diode. Audi A3 sa troja vrata ima prtljažnik zapremine 350 litara, dok varjanta Sportback sa petora vrata nudi 370 litara. Razlike u kabini nisu tako očigledne kao na karoseriji. Novi su prekidači, grafika instrumenata i hromirani ulošci otvora za ventilaciju na kontrošnoj tabli. Kod motora nema značajnšh promena: gamu benzinaca čine 1,6-litarski četvorocilíndraš sa 100 KS, 1,4-litarski TSl agregat sa 125 KS, 1,8-litarski TFSS sklop koji :ima 160 KS, dok najbolje performanse nude dvolitarski TFSI sa 200 KS 3,2-litarski v6 sa 250 KS. Za ljubitelje dizel motora na raspolaganju su, već malo zastareli, 1,9-litarski TDl sa 105 KS i dvolitarski Common Rail TDI snage 140 i/ili i70 KS. Najslabije verzije imaju petostepení manuelni menjač, dok je ostalima namenjen onaj sa šest stepeni prenosa. Šestocilincrični motor zapremine 3,2 litra serijskije opremljen automatskim S-tronic menjačem (VW ga označava kao DSG) sa dve soojnice. Ovaj menjač je moguće doplatiti i uz druge motore, a zavisno od njihove snage može da ima šest ili sedam stepeni prenosa. Uz većinu motora je dostupan pogon na sva četirí točka, u Audíju poznat kao Quattro. Najvažnija novost kod varijante S3 je da se sada nudi i kao Sportback s petora vrata. Ponuda opreme je bogatija, i izmeđuostalog obuhvata
auto oprema Audi Parking System napred-nazad (pomoć pri parkiranju), a prvi put je ugrađen i sistem Audi Magnetic Ride. Vozaču je ponuđena mogućnost izbora između udobne i sportske vožnje. Sistem funkcioniše po principu elektromagnetne promene viskoziteta tečnosti koja čini da amortizeri budu mekši ili tvrdi, odnosno od toga koji je način rada odabran. Cena obnovljenog Audija A3 će se znati kada automobil stigne na naše tržište, a nadamo sa će to biti uskoro. U Nemačkoj, početna verzija Attraction košta 20.350 evra.
Нема коментара:
Постави коментар