Pickup koji voli sprint, a ne plaši se lošeg terena
Po svojoj konstrukciji Nissan Navara pravi je teretnjak, ali zahvaljujući snažnom dizel motoru, koji iz 2,5 litara radne zapremine isporučuje čak 174 KS, u stanju je da ubrza do 100 km/h za nešto više od 11 sekundi. Velike zasluge za dobre performanse ima i manuelni šestostepeni menjač, ali kočnice, nažalost, nisu na nivou zadatka i s mukom obuzdavaju tešku karoseriju. Ni upravljač, kao ni sistem oslanjanja prilagođen prevozu tereta, ne ulivaju dovoljno poverenja prilikom brzih prolazaka kroz krivine. Ipak, ne može se više ni očekivati od robustne koncepcije sa krutom zadnjom osovinom. Potrošnja goriva više je nego prihvatljiva ako se imaju u vidu performanse automobila koji koristi uključivi integralni pogon. Pri vožnji po asfaltu ili po dobrom terenskom putu uglavnom se bira pogon samo na zadnjim točkovima. NN je dugačak oko pet metara, pa nije baš pogodan za manevrisanje po gradu, iako mu je preglednost odlična. Može da primi do petoro punika, ali zadnje sedište nije baš najudobnije. Od konkurenata kao što su Toyota Hilux i Mitsubishi L200 najviše se razlikuje znatno snažnijim i elastičnijim motorom. Kompletan utisak ipak kvari relativno visoka cena.
Нема коментара:
Постави коментар