Dopada vam se Audijev "mekani" terenac Q7, ali vam se (opravdano) čini preveliki? Više nema razloga za neraspoloženje, jer su u Audiju konačno predstavili smanjanu verziju sa logičnim imenom Q5. To je SUV vozilo, dugačko 4,63, široko 1,88 i visoko 1,65 metara, sa međuosovinskim rastojanjem od 2,81 metra. Za broj je manji od svog starijeg brata, koji još žanje uspehe na raznim tržištima.
Novi Q5 je namenjen (više) evropskim kupcima, kojima su važne kompaktne mere, ali ne na uštrb veličine unutrašnjosti. Putnička kabina je dovoljno prostrana za četiri odrasla putnika “većih gabarita", a zamašanje i prtljažnik zapremine 540 litara u koji može da stane prilična količina stvari. Uzdužnim pomeranjem drugog reda sedišta za 100 mm, prtljažník može da se uveća, a jednostavnim pritiskom na dugme naslon zadnje klupe se preklapa, čime se dobija još veći prostor zapremine 1.560 litara. Pogon je na sva četiri točka, uz prenos snage na prednju osovinu do maksimalnih 65 a na zadnju do 85 odsto, što doprinosi većem uživanju u vožnji na krivudavim putevima, ali i boljoj prohodnosti na "terenu". Da Q5 nije samo igračka za šepurenje na ulici, nagoveštavaju tehnički podaci. Minimalno rastojanje od tla je 200 mm, ulazni ugao na prepreku je 25 stepeni, a ovaj automobil može da savlada uspone do 31 odsto, i dubinu vode do pola metra. Za sada su u ponudi tri motora, jedan benzinski TFSI od dva litra sa 211 konjskih snaga, kao i dva TDI dizel motori. Manji ima zaprerninu od dva litra i 170 KS, dok veći, trolitarski, ima 240 KS. Uz sve motore se isporučuju automatski menjači. Najslabijije sa šestostepenim, dokdruga dva imaju novi automatik sa sedam stepeni prenosa. Serijska oprema Audija Q5 je na veoma visokom nivou, madaje spisak dodatne opreme prilično dugačak. Ali, kada su u pitanju nemačka vozila, na to smo se već navikli. Jedna od zanimljivih opcija je "Drive Select", podešavanje rada upravljača i amortizera, što omogućava vozaču individualna podešavanja, poput onih koja smo već sreli kod novog A4. Fabrika nudi mogućnost izbora između tri kombinacije boja branika i karoserije, a sam oblik odbojnika zavisi od nivoa opreme. Postoje i varijante S-line sa sportskim izgledom kao i Offroad za sve one koji Q5 žele da voze van uređenih puteva. S obzirom na to da podaci 0 plasmanu većeg modela Q7 ukazuju na veoma dobru prodaju, nema razloga za sumnju u uspeh manjeg Q5, koji oblikom ne odstupa od oprobanog recepta starijeg brata. Manje dimenzije i niža cena otvaraju ovom vozilu bolju pere spektivu i čine ga dostupnijim širem sloju kupaca, pa bi i Audi Q5 mogao da zabeleži dobre prodajne rezultate.
Novi Q5 je namenjen (više) evropskim kupcima, kojima su važne kompaktne mere, ali ne na uštrb veličine unutrašnjosti. Putnička kabina je dovoljno prostrana za četiri odrasla putnika “većih gabarita", a zamašanje i prtljažnik zapremine 540 litara u koji može da stane prilična količina stvari. Uzdužnim pomeranjem drugog reda sedišta za 100 mm, prtljažník može da se uveća, a jednostavnim pritiskom na dugme naslon zadnje klupe se preklapa, čime se dobija još veći prostor zapremine 1.560 litara. Pogon je na sva četiri točka, uz prenos snage na prednju osovinu do maksimalnih 65 a na zadnju do 85 odsto, što doprinosi većem uživanju u vožnji na krivudavim putevima, ali i boljoj prohodnosti na "terenu". Da Q5 nije samo igračka za šepurenje na ulici, nagoveštavaju tehnički podaci. Minimalno rastojanje od tla je 200 mm, ulazni ugao na prepreku je 25 stepeni, a ovaj automobil može da savlada uspone do 31 odsto, i dubinu vode do pola metra. Za sada su u ponudi tri motora, jedan benzinski TFSI od dva litra sa 211 konjskih snaga, kao i dva TDI dizel motori. Manji ima zaprerninu od dva litra i 170 KS, dok veći, trolitarski, ima 240 KS. Uz sve motore se isporučuju automatski menjači. Najslabijije sa šestostepenim, dokdruga dva imaju novi automatik sa sedam stepeni prenosa. Serijska oprema Audija Q5 je na veoma visokom nivou, madaje spisak dodatne opreme prilično dugačak. Ali, kada su u pitanju nemačka vozila, na to smo se već navikli. Jedna od zanimljivih opcija je "Drive Select", podešavanje rada upravljača i amortizera, što omogućava vozaču individualna podešavanja, poput onih koja smo već sreli kod novog A4. Fabrika nudi mogućnost izbora između tri kombinacije boja branika i karoserije, a sam oblik odbojnika zavisi od nivoa opreme. Postoje i varijante S-line sa sportskim izgledom kao i Offroad za sve one koji Q5 žele da voze van uređenih puteva. S obzirom na to da podaci 0 plasmanu većeg modela Q7 ukazuju na veoma dobru prodaju, nema razloga za sumnju u uspeh manjeg Q5, koji oblikom ne odstupa od oprobanog recepta starijeg brata. Manje dimenzije i niža cena otvaraju ovom vozilu bolju pere spektivu i čine ga dostupnijim širem sloju kupaca, pa bi i Audi Q5 mogao da zabeleži dobre prodajne rezultate.
Нема коментара:
Постави коментар