петак, 16. септембар 2011.

Ljubav na prvi pogled - Volkswagen Scirocco 2.0 TSI DSG


Za  spoljni izgled zadužen je dizajner Mark Licht. Mnogi su se žalili zbog unutrašnjosti, pošto smatraju da se ne uklapa sa futurističkim izgledom karoserije. Možda za upravljačem zaista nećete imati utisak da sedite za komandnim mostom svemirskog broda, ali ergonomija uprkos svemu oduševljava. Sve se nalazi tačno tamo gde bi to i poželeli. Sportska kožna sedišta su odlična, jedino je šteta što se ne podešavaju pomoću elektrike, jer znate da kada se jednom razmazite, teško prihvatate >>fizički<< posao. Položaj za upravljačem je trkački i ako već pišemo o obruču upravljača. Posle sedišta, osetićete simpatije ukoliko se budete odlučili za multifunkcionalni uredaj, koji objedinjuje navigaciju, integrisani Bluetooth, radio prijemnik, hard-disk kapaciteta 20 GB, priključke za eksterne uređaje, pa još i još... a svim tim uredajima i dodaćima se komanduje dodirom na ekran. Ukoliko niste viši od 180 cm, bićete iznenadeni prostranošću zadnje klupe, u suprotnom svakako se izborite za sedenje na prednjem sedištu. Najbolji deo počinje kada okrenete ključ za startovanje motora i kada se u putničkoj kabini nastani bubnjajuči zvuk dvolitarskog benzinca oplemenjenog turbo punjačem i direktnim ubrizgavanjem goriva. Tada čete utišati odlično ozvučenje, koje dopire ispod membrana zvučnika, audio oprema je izuzetna, prepustićete se putu, mašti i snazi od l47 kW (200 KS). Ubrzanje od 7 s do 100 km/h ne može da se svrsta u naučnu fantastiku, mada če, uprkos svemu, putnicima često oduzimati dah i mamiti im osmeh na licima. Ako ubrzanje ne spada u kategoriju >>SF<<, tamo sigurno pripada DSG menjač sa dvostrukom spojnicom. U kombinaciji sa podesivim sistemom oslanjanja na tri nivoa, Scirocco je veoma stabilan na putu. Brza vožnja se, naravno, oseća po potrošnji goriva koja bez probelma dostiže broj l4, mada ćete je smirenijom vožnjom spustiti čak do osam litara na 100 pređenih kilometara. .Budite sigurni, nije bez greške, šta više ima ih poprilično. ESP se ne može isključiti u potpunosti, tako da će razni testovi njegovih maksimalnih mogućnosti biti otežani, zatim vrata prtljažnika se otvaraju samo iz unutrašnjosti, odnosno sa daljincem u ključu, nema ni držača na krovu, što može značiti da se putnici mogu naći u vašem krilu (što nije uvek loše), a i cena testiranog automobila nije baš niska. Za skoro 30.000 evra, koliko je potrebno izdvojiti da bi ste postali ponosni vlasnik ovog Volkswagen -a, verovatno ćete dobro razmisliti da li ga želite, ali je sigurno da vam neće biti žao i, uprkos nekim manama, misličete isto kao pri izboru partnera.

Нема коментара:

Постави коментар