петак, 9. септембар 2011.

Najmlađi član Laguna familije - Renault Laguna Coupe


Umetnička ali i komercijalna vrednost filmskih ostvarenja ocenjuje se svake godine na tradicionalnom festivalu u Cannesu. Osvajač Zlatne palme, najvećeg priznanja uovoj oblasti, po pravilu dobro prolazi na tržištu i autoru donosi brdo novca. Ovakvi skupovi su dobra prilika da se istovremeno, na jednom mestu, okupi "krem" filmskog društva, što za sobom povlači i mnogobrojnu publiku željnu glamura i osećaja bliskosti sa Jet-Setom. Zanimljivo i primamljivo! idealna atmosfera za prezentaciju ekskluzivnih "ostvarenja". Toga su svesni i u Renaultu, dugogodišnjem partneru istog filmskog festivala. Ekskluzivno partnerstvo između dve svetske institucije traje već 25 godina. Subota je, 24. maj. atmosfera uzavrla, svi očekuju početak spektakla. Nešto posle 18 časova, prvi čovek Renaulta, Carlos Ghosn, do crvenog tepiha koji vodi do glavne bine, stiže u Laguni Coupe. Svečanost povodom otvaranja 6l. festivala na Azurnoj obali je obeležena prvim pojavljivanjem novog Renaulta u javnosti. Međutim, to nije sve. Sutradan je, u obližnjem Monte Carlu, održana 66. VN Monaka. l tu Laguna Coupe "igra glavnu rolu". Dva velika nastupa u roku od samo 24 časa. Pa, kada su u Renaultu digli toliku prašinu oko novog Coupea, onda je sigurno da od njega očekuju mnogo. Serijska verzija prototipa predstavljenog jesenas u Frankfuru je dugačka 4,64 m, široka 1,83, visoka 1,40 i ima međuosovinsko rastojanje od 2,69 m. Točkovi su prečnika 17 ili 18 inča, a automobilom se upravlja pomoći sva četiri. Lagunu Coupe če, za sada, pokretati V6 motori: turbo dizel od 235 KS i 450 Nm, kao i benzinac od 3,5 l (240 KS, 330 Nm). Dvolitarski sklopovi dolaze kasnije. Za dCi agregat je pripremljen novi šestostepeni automatik, prvi Renaultov sklop takve vrste namenjen dizel motoru. Jedan od retkih tehničkih
detalja koji je ovom prilikom naveden je ubrzanje. Tek toliko da se "zagolica mašta". Najmlađi Član familije Laguna dostiže "stotku" za manje od sedam sekundi. Ostali podaci če biti publikovani na jesen, tokom Salona automobila u Parizu, a prodaja kreće sredinom oktobra. Prilikom konstruisanja Lagune Coupe, inženjeri Renaulta nisu želeli da ponude samo još jedan automobil sa zakošenim krovom. Njihov cilj je bio tehničko unapređenje, pa su se potrudili da naprave izuzetno stabilno i lako upravljivo vozilo visokih performansi. U standardnu opremu spada auto elektronika, koja i brzu vožnju po krivudavim putevima čine relativno jednostavnom i, pre svega, bezbednijom.

Нема коментара:

Постави коментар