Već na prvi pogled vidimo da je novi motocikl drugačiji. izgled je naglašeno sportski, mada ,,odskače" u svetu ,,nabildovanih" motocikala. Prednja, prilično strma maska, je u potpunoj suprotnosti sa špicastim zadnjim delom, koji veoma podseća na modele iz moto GP-a. Visoki rezervoarovaj relativno veliki motocikl čini još većim. Zbog toga je RC8 jedan od retkih motocikala u klasi koji je primeren iza vozače nešto višeg rasta. Možda je to i zbog toga što nudi velike mogućnosti podešavanja, kako amortizera tako i pozicije nogu i ruku. izduvni sistem, sproveden ispod motocikla, svojom pozicijom doprinosi snižavanju težišta a izgledom naglašava sportsku notu. Dvocilindrični V motor (od KTM-a bi ipak bilo preterano očekivati četiri cilindra u liniji) sa uglom od 75 stepeni i nešto više od jednog litra radne zapremine, ima i55 konjskih snaga. isprobali smo ga, naravno,i na pisti. U prvom momentu iznenađuje visoko držanje, ali se ono kasnije pokazalo kao jako dobro. U vožnji najviše oduševljava izuzetna preglednost u krivinama, imajući u vidu daje RC8 relativno veliki motociki. Sa nešto manje od 200 kilograma spada u laku kategoriju ,,hiljadarki", a na vozne karakteristike dosta utiče nisko teziste. Ovom KTM u krivine su „u krvi", a glatkoj vožnji doprinose i odlične kočnice. Manja masa se oseća pri ubrzavanju na izlasku iz krivina, jer pri lakšem dodavanju gasa motor reaguje isprekidano. To mu pripisujemo kao minus, pre svega u gradskoj vožnji, mada i pri forsiranju snažno ubrzanje može biti veoma nezgodno, čak i opasno. Na trkačkoj stazi ova karakteristika se čini kao dobar potez, jer omogućava „katapultiranje" na izlasku iz krivine. Na početku je ubrzanje izraženo, ali kasnije, pri višim obrtajima, ono postaje veoma ujednačeno. Možda čak i preslabo za dvocilindrični motor. Ni pri oduzimanju gasa KTM ne pokazuje nikakve osobine dvocilindričnog motora. Pored svega ostalog, KTM ima i veliki LCD ekran na kome se prikazuje mnoštvo podataka koje je, istini za volju, teško pratiti tokom vožnje. Ovaj motocikl je skoro „unikatan” i biće retko viđen na ulicama, jer je serijska proizvodnja, bar za sada, veoma mala. Zbog toga će sigurno privlačiti pažnju, a posebno ako je snabdeven dodatnom opremom. inače, serijsku opremu je napravio poznati proizvođač Akrapović i ona, između ostalog, obuhvata i izduvni sistem izrađen od karbonskih vlakana, što dodatno smanjuje masu motocikla. Da biste sebi priuštili KTM-ovu premijeru u klasi supersportskih motocikala, moraćete da izbrojite oko šesnaest hiljada evra.
четвртак, 8. септембар 2011.
Unikat KTM - RC8
Već na prvi pogled vidimo da je novi motocikl drugačiji. izgled je naglašeno sportski, mada ,,odskače" u svetu ,,nabildovanih" motocikala. Prednja, prilično strma maska, je u potpunoj suprotnosti sa špicastim zadnjim delom, koji veoma podseća na modele iz moto GP-a. Visoki rezervoarovaj relativno veliki motocikl čini još većim. Zbog toga je RC8 jedan od retkih motocikala u klasi koji je primeren iza vozače nešto višeg rasta. Možda je to i zbog toga što nudi velike mogućnosti podešavanja, kako amortizera tako i pozicije nogu i ruku. izduvni sistem, sproveden ispod motocikla, svojom pozicijom doprinosi snižavanju težišta a izgledom naglašava sportsku notu. Dvocilindrični V motor (od KTM-a bi ipak bilo preterano očekivati četiri cilindra u liniji) sa uglom od 75 stepeni i nešto više od jednog litra radne zapremine, ima i55 konjskih snaga. isprobali smo ga, naravno,i na pisti. U prvom momentu iznenađuje visoko držanje, ali se ono kasnije pokazalo kao jako dobro. U vožnji najviše oduševljava izuzetna preglednost u krivinama, imajući u vidu daje RC8 relativno veliki motociki. Sa nešto manje od 200 kilograma spada u laku kategoriju ,,hiljadarki", a na vozne karakteristike dosta utiče nisko teziste. Ovom KTM u krivine su „u krvi", a glatkoj vožnji doprinose i odlične kočnice. Manja masa se oseća pri ubrzavanju na izlasku iz krivina, jer pri lakšem dodavanju gasa motor reaguje isprekidano. To mu pripisujemo kao minus, pre svega u gradskoj vožnji, mada i pri forsiranju snažno ubrzanje može biti veoma nezgodno, čak i opasno. Na trkačkoj stazi ova karakteristika se čini kao dobar potez, jer omogućava „katapultiranje" na izlasku iz krivine. Na početku je ubrzanje izraženo, ali kasnije, pri višim obrtajima, ono postaje veoma ujednačeno. Možda čak i preslabo za dvocilindrični motor. Ni pri oduzimanju gasa KTM ne pokazuje nikakve osobine dvocilindričnog motora. Pored svega ostalog, KTM ima i veliki LCD ekran na kome se prikazuje mnoštvo podataka koje je, istini za volju, teško pratiti tokom vožnje. Ovaj motocikl je skoro „unikatan” i biće retko viđen na ulicama, jer je serijska proizvodnja, bar za sada, veoma mala. Zbog toga će sigurno privlačiti pažnju, a posebno ako je snabdeven dodatnom opremom. inače, serijsku opremu je napravio poznati proizvođač Akrapović i ona, između ostalog, obuhvata i izduvni sistem izrađen od karbonskih vlakana, što dodatno smanjuje masu motocikla. Da biste sebi priuštili KTM-ovu premijeru u klasi supersportskih motocikala, moraćete da izbrojite oko šesnaest hiljada evra.
Пријавите се на:
Објављивање коментара (Atom)
Нема коментара:
Постави коментар