петак, 2. септембар 2011.

Grand Picasso sa pet sedista


Auto saloni mogu da budu zadovoljninovom ponudom super porodičnog automobila. Kao i njegov veći brat Grand Picasso i „mali” Picasso ima velike staklene površine, koje pored izuzetne preglednosti čine boravak u kabini veoma prijatnim. Novi model pojavljuje se na platformi većeg brata, što znači da sa njim deli i mnogo tehničkih rešenja, dok svojim dimenzijama pruža dovoljno komfora za pet putnika. Zadnja klupa sastoji se od tri zasebna sedišta, koja je moguće pomerati po dužini, pa čak i izvaditi, čime se znatno uvećava varijabilnost unutrašnjeg prostora. Zapremina prtljažnog prostora je 500 litara, dok se sa sklopljenim zadnjim sedištima penje na respektabilnih 1.734 litra. Pored svega ovoga, putnici mogu računati na mnoštvo korisnog prostora u unutrašnjosti, na koje nas je Citroen već navikao, a interesantno je da je i na novom modelu moguće menjati boju osvetljenja instrumenata, kao i lampica koje služe za osvetljavanje unutrašnjosti što obezbeđuje jedinstven ugođaj tokom noćne vožnje. Paletu motora čine po dva benzinska i dizel agregata. Osnovu benzinske ponude predstavlja 1,8-litarski motor sa 16 ventila snage 127 KS koji se isporučuje samo uz petostepeni manuelni menjač. Uz jači dvolitarski benzinac, koji je takođe opremljen 16-ventilskom tehnikom i 143KS, moguće je birati između novog šestostepenog robotizovanog, ili klasičnog šestostepenog automatskog menjača. Kod dizela je situacija dobro poznata - radi se o proverenim HDI agregatima. Prvi je 1,6-litarski sa 110 KS, koji se nudi uz dva tipa menjača, manuelnog šestostepenog, ili novog elektronskog sa šest stepeni prenosa. Vrh dizel ponude čini dvolitarski HDI snage 138 KS, koji se nudi sa klasičnim manuelnim menjačem, već je moguće birati između šestostepene elektronike ili klasičnog
 automatskog menjača. Elektronski menjač u osnovi funkcioniše kao manuelni, ali su mu komande potpuno robotizovane. Osmišljen je po ugledu na VW-ov DSG, ali kako tvrde u Citroenu, znatno poboljšan tako da nudi brže i preciznije promene brzina. Što se tiče udobnosti i ponašanja u vožnji, stvar je prepuštena proverenim vrednostima. Radi se o hidropneumatskom ogibljenju koje se kod većeg modela Grand veoma dobro pokazalo. Poznato je da je C4 Grand na Euro NCAP testu sigurnosti osvojio maksimalnih pet zvezdica, pošto su oba automobila konstruisana na istoj platformi. U Citroenu se nadaju da će uspeh biti ponovljen i sa novim modelom. C4 Picasso već u osnovnoj opremi poseduje sedam vazdušnih jastuka, a od aktivne bezbednosti u osnovnoj opremi nudi se ABS sa EBD-om

Нема коментара:

Постави коментар